Jak bude vypadat proces, kdy vámi nakoupené zboží na Veneti pocestuje ze skladů do vašich rukou? Kdo vám ho doveze?

Jako většina z nás i ve Veneti, když vám chceme poslat objednané zboží, použijeme naši firemní dodávku nebo použijeme služeb specializovaných společností. V případě potřeby vybíráme spolehlivé a prověřené partnery, tak aby celý proces dopravy byl bezproblémový, se zbožím bylo zacházeno s maximální opatrností i péčí a vy naši zákazníci jste byli maximálně spokojeni. Pokud přeci jen vznikne komplikace, budeme vám vděčni za informace o ní, abychom pro vás a další zákazníky mohli pro příště sjednat nápravu.

 

Podle jakých pravidel pojede nákup k vám domů?

Doprava nábytku a interiérových doplňků:

Objednávku s hmotností do 30 kilogramů vám pošleme Českou Poštou, nebo vybranou kurýrní společností.

Přednostně vždy platí částka, uvedená na kartě konkrétního vybraného produktu, cenu dopravy celé zásilky zobrazujeme v nákupním košíku.

Váš nákup vám doručíme nejen v pracovní dny, ale i během víkendu. Vždy tak, aby vám to vyhovovalo.

Můžete se spolehnout, že my předáme zásilky přepravci v pořádku! Pro jistotu ale připomínáme, abyste si vždy při přebírání zboží zkontrolovali neporušenost přepravního obalu a také počet kusů balíků v zásilce.

Cenu dopravy uvádíme u produktů včetně DPH.

Objemnější objednávky vám doručí specializovaná přepravní společnost, která vás bude obvykle několik dní před doručením kontaktovat, aby s vámi projednala detaily a termín doručení.