Opravdu jste se zbožím natolik nespokojení, že jste se rozhodli reklamovat? Připravili jsme pro Vás jednoduchý postup, jak při reklamaci postupovat. Díky dodržení potřebného postupu předejdete možným komplikacím a nedorozuměním.

  1. Kam žádost o reklamaci zaslat?

Na e-mailovou adresu reklamace@veneti.cz nebo písemně na adresu: AM Digital s.r.o., Příkop 843/4, 602 00 Brno.

 

  1. Co vše je třeba?

Ke správnému rozpoznání závady je nezbytné, o ní vědět co nejvíce podrobností. V e-mailu proto nezapomeňte uvést:

  • číslo objednávky, kontaktní údaje
  • typ závady (chybějící díl, poškozeno při montáži, poškozeno při přepravě, neodpovídající barevné provedení, neodpovídající čalounění, vada laku, neodpovídající rozměr)
  • pečlivě, objektivně a jasně popište, co přesně na zakoupeném zboží reklamujete
  • navrhněte způsob řešení (výměna dílu, dodání chybějícího dílu, finanční kompenzace atd.)

 

  1. Fotografie závad

Obrázek řekne víc než tisíc slov. Vyfoťte několik fotek závady foťákem, tabletem či mobilem a snímky připojte k odesílanému mailu. (kvalita a způsob provedení fotografií musí mít vypovídající hodnotu)

 

  1. Překontrolujte všechny údaje a prvky e-mailu

Máte vše potřebné sepsáno? Fotografie mají vypovídající hodnotu? Odešlete nám e-mail i s přílohami.

 

      5.Kontaktujeme vás

Po obdržení žádosti o zahájení reklamace se Vám v nejbližším možném termínu ozveme a společně najdeme řešení vašeho problému.

e-mail: reklamace@veneti.cz

tel.: +420 602 673 741