Objevil se problém? Přečtěte si jednoduchý návod, jak postupovat při reklamaci. Dodržením následujících kroků předejdete možným komplikacím a nedorozuměním.


1.  Kam žádost o reklamaci zaslat?

Na e-mailovou adresu reklamace@veneti.cz nebo písemně na adresu: AM Digital s.r.o., Příkop 843/4, 602 00 Brno.


2.  Co vše je potřeba?

Abychom mohli správně rozpoznat závadu, potřebujeme o ní vědět co nejvíce podrobností. V e-mailu uveďte:

  • číslo objednávky
  • vaše kontaktní údaje
  • typ závady (chybějící díl, poškozeno při montáži, poškozeno při přepravě, neodpovídající barevné provedení, neodpovídající čalounění, vada laku, neodpovídající rozměr)
  • stručně, jasně a objektivně popište, co přesně na zboží reklamujete a tyto části zaznačte do montážního návodu, který je přiložený ke každému dodanému zboží
  • navrhněte způsob řešení (výměna dílu, dodání chybějícího dílu, finanční kompenzace a podobně)

3.  Vyfoťte závadu

Pár snímků v odpovídající kvalitě řekne víc než tisíc slov. Reklamovanou závadu (nejlépe celkový pohled na poškozený díl i detail závady) vyfoťte foťákem, tabletem nebo mobilem. Vyfoťte, prosím, také polepové štítky na obalovém materiálu (kartonu nebo fólii) a stránku montážního návodu se zaznačeným reklamovaným dílem. Snímky připojte k odesílanému e-mailu.


4.  Zkontrolujte všechny údaje a přílohy e-mailu

Jsou všechny údaje správné a kompletní? Mají fotografie vypovídající hodnotu? Pokud je vše v pořádku, e-mail i s přílohami nám pošlete.


5.  Kontaktujeme vás

Po obdržení žádosti o zahájení reklamace se vám v nejbližším možném termínu ozveme a společně najdeme řešení vašeho problému.

e-mail: reklamace@veneti.cz
tel.: +420 725 725 304