Zákaznická linkaZákaznická linka

Informace o zboží, telefonické objednávky

☏ 227 272 805
Po–St 7:30–20:00
Čt–Pá 7:30–16:00
Ne 16:00–20:00
vase@veneti.cz

Dotazy zaslané e-mailem zodpovíme nejpozději do dvou pracovních dnů.

Informace o objednávkách, storna objednávek

Moc si vážíme každé vaší objednávky a děláme maximum proto, aby bylo zboží co nejdříve u vás. Pokud je doba dodání delší než jste očekávali, prosíme vás o trpělivost.

Proč se někdy může objednávka zpozdit?

objednavky@veneti.cz

Reklamace a vrácení zbožíReklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

☏ 227 272 806
Po–Pá 7:30–16:00
reklamace@veneti.cz

Odstoupení od smlouvy

odstoupeni@veneti.cz

Časté dotazyČasto se nás ptáte

  • Jaká je doba dodání?
    • Informaci o dostupnosti zboží najdete vždy na kartě produktu.
    • Předpokládanou dobu dodání naleznete v souhrnu objednávky v posledním kroku košíku „Platba“.
    • Doba dodání se odvíjí od dostupnosti produktu s nejzazším termínem dodání.
    • U větších objednávek, které obsahují produkty s rozdílným termínem dodání, můžeme na vaše přání rozdělit objednávku na 2 části.
    • Několik dní před dodáním rozměrného nábytku vás budeme kontaktovat a domluvíme se na přesném termínu doručení. Těsně před rozvozem se ještě připomeneme e-mailem a SMS zprávou.

  • Proč se někdy doba dodání prodlouží, i když je u zboží uvedeno „Skladem“?

    Příčinou může být některý z těchto důvodů:

    • Způsob úhrady objednávky - pokud jste zvolili platbu bankovním převodem, zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet, což může způsobit několikadenní zdržení
    • Vytíženost skladu a logistiky - velký nárůst objednávek v určitých obdobích (například v období svátků nebo v průběhu slevových akcí) může zpomalit proces expedice zboží
    • Výběr dopravce a jeho vytížení - pro dopravu nadrozměrných zásilek je potřeba zvolit specializovanou spediční společnost. Pokud je dopravce vytížený, může se doba dodání prodloužit, a i samotná přeprava zboží může trvat déle
    • Zboží je skladem v omezeném počtu kusů - kvůli zvýšenému zájmu o dané zboží se může stát, že aktuální skladové zásoby nepokryjí všechny objednávky
    • Zodpovědné plánování rozvozů - snažíme se, aby zkrášlování našich domovů mělo co nejmenší dopad na naši planetu, proto důsledně dbáme na efektivní využití kapacity vozů. Ohleduplností k životnímu prostředí zároveň šetříme transportní náklady, takže vám můžeme nabídnout výhodnou cenu za dopravu nebo dopravu zdarma
    • Snaha najít optrimální řešení - při domluvě termínů převzetí zásilky se snažíme vyjít vstříc všem zákazníkům v dané lokalitě a respektovat jejich individuální časové možnosti

  • Jak můžu reklamovat zboží

  • Jak můžu vrátit zboží

  • Kdy a jak dostanu zpět své peníze

Provozovatel e-shopuTento e-shop provozuje:

AM Digital s.r.o.

Sídlo firmy:
Příkop 843/4
602 00 Brno

IČO: 06657303
DIČ: CZ 06657303

OR vedený u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 103457

Registrace nového účtu

Máte již účet? Místo toho se přihlaste