Zákaznická linka
Informace o zboží, telefonické objednávky
☏ 227 272 805
Po–St 7:30–20:00
Čt–Pá 7:30–16:00
Ne 16:00–20:00
✉ vase@veneti.cz
Dotazy zaslané e-mailem zodpovíme nejpozději do dvou pracovních dnů.
Informace o objednávkách, storna objednávek
Moc si vážíme každé vaší objednávky a děláme maximum proto, aby bylo zboží co nejdříve u vás. Pokud je doba dodání delší než jste očekávali, prosíme vás o trpělivost.
Reklamace a vrácení zboží
Reklamace zboží
☏ 227 272 806
Po–Pá 7:30–16:00
✉ reklamace@veneti.cz
Odstoupení od smlouvy
Často se nás ptáte
- Jaká je doba dodání?
- Informaci o dostupnosti zboží najdete vždy na kartě produktu.
- Předpokládanou dobu dodání naleznete v souhrnu objednávky v posledním kroku košíku „Platba“.
- Doba dodání se odvíjí od dostupnosti produktu s nejzazším termínem dodání.
- U větších objednávek, které obsahují produkty s rozdílným termínem dodání, můžeme na vaše přání rozdělit objednávku na 2 části.
- Několik dní před dodáním rozměrného nábytku vás budeme kontaktovat a domluvíme se na přesném termínu doručení. Těsně před rozvozem se ještě připomeneme e-mailem a SMS zprávou.
- Proč se někdy doba dodání prodlouží, i když je u zboží uvedeno „Skladem“?
Příčinou může být některý z těchto důvodů:
- Způsob úhrady objednávky - pokud jste zvolili platbu bankovním převodem, zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet, což může způsobit několikadenní zdržení
- Vytíženost skladu a logistiky - velký nárůst objednávek v určitých obdobích (například v období svátků nebo v průběhu slevových akcí) může zpomalit proces expedice zboží
- Výběr dopravce a jeho vytížení - pro dopravu nadrozměrných zásilek je potřeba zvolit specializovanou spediční společnost. Pokud je dopravce vytížený, může se doba dodání prodloužit, a i samotná přeprava zboží může trvat déle
- Zboží je skladem v omezeném počtu kusů - kvůli zvýšenému zájmu o dané zboží se může stát, že aktuální skladové zásoby nepokryjí všechny objednávky
- Zodpovědné plánování rozvozů - snažíme se, aby zkrášlování našich domovů mělo co nejmenší dopad na naši planetu, proto důsledně dbáme na efektivní využití kapacity vozů. Ohleduplností k životnímu prostředí zároveň šetříme transportní náklady, takže vám můžeme nabídnout výhodnou cenu za dopravu nebo dopravu zdarma
- Snaha najít optrimální řešení - při domluvě termínů převzetí zásilky se snažíme vyjít vstříc všem zákazníkům v dané lokalitě a respektovat jejich individuální časové možnosti
- Jak můžu reklamovat zboží
- Jak můžu vrátit zboží
- Kdy a jak dostanu zpět své peníze
Tento e-shop provozuje:
AM Digital s.r.o.
Sídlo firmy:
Příkop 843/4
602 00 Brno
IČO: 06657303
DIČ: CZ 06657303
OR vedený u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 103457