Zákaznická linkaZákaznická linka

Informace o zboží, telefonické objednávky

☏ 702 109 588
Po–Pá 7:30–16:00
vase@veneti.cz

Dotazy zaslané e-mailem zodpovíme nejpozději do dvou pracovních dnů.

Informace o objednávkách, storna objednávek

objednavky@veneti.cz

Reklamace a vrácení zbožíReklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

☏ 725 725 304
Po–Pá 7:30–16:00
reklamace@veneti.cz

Odstoupení od smlouvy

odstoupeni@veneti.cz

Časté dotazyČasto se nás ptáte

  • Jaká je doba dodání
    • Informaci o dostupnosti zboží najdete vždy na kartě produktu.
    • Předpokládanou dobu dodání naleznete v souhrnu objednávky v posledním kroku košíku „Platba“.
    • Doba dodání se odvíjí od dostupnosti produktu s nejzazším termínem dodání.
    • U větších objednávek, které obsahují produkty s rozdílným termínem dodání, můžeme na vaše přání rozdělit objednávku na 2 části.
    • Několik dní před dodáním rozměrného nábytku vás budeme telefonicky kontaktovat a domluvíme se na přesném termínu doručení. Těsně před rozvozem se ještě připomeneme e-mailem a SMS zprávou.

  • Proč si někdy na zboží pár dní počkám, i když je u něj uvedeno „Skladem“
    • Nadrozměrné zásilky vozí jen malé množství spedičních firem. Protože nám záleží na životním prostředí, vždycky se snažíme efektivně využít kapacitu vozů pro danou lokalitu.
    • Při domluvě termínů převzetí zásilky se snažíme vyjít vstříc všem zákazníkům v dané lokalitě a respektovat jejich individuální časové možnosti.

  • Jak můžu reklamovat zboží

  • Jak můžu vrátit zboží

  • Kdy a jak dostanu zpět své peníze

Provozovatel e-shopuTento e-shop provozuje:

AM Digital s.r.o.

Sídlo firmy:
Příkop 843/4
602 00 Brno

IČO: 06657303
DIČ: CZ 06657303

OR vedený u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 103457