Je potřeba zboží reklamovat? Poradíme vám, jak na to.

Zásilka dorazila v poškozené krabici

Balík před dopravcem rozbalte a zkontrolujte. Pokud je vše v pořádku, můžete zásilku převzít. Pokud je zboží poškozené, sepište s dopravcem zápis o škodě a zásilku nepřebírejte. Po sepsání zápisu nám neprodleně zašlete vyplněný reklamační formulář na e-mailovou adresu reklamace@veneti.cz.

Zásilka dorazila nekompletní

Pokud v balíku cokoli chybí, dejte nám vědět prostřednictvím reklamačního formuláře zaslaného na e-mailovou adresu reklamace@veneti.cz. Vše obratem vyřešíme a napravíme.

Zboží přišlo poškozené (i když byl obal neporušený), má výrobní vady, nebo jej chcete reklamovat v záruční době

1. Vyplňte formulář pro reklamaci zboží

Před odesláním formuláře na e-mailovou adresu reklamace@veneti.cz prosím zkontrolujte, že jste vyplnili všechna políčka. Obal zboží i výplně si uschovejte.

2. Budeme vás kontaktovat

V nejbližším možném termínu vás budeme kontaktovat a domluvíme se na termínu svozu poškozeného zboží.

Reklamaci vyřídíme bez zbytečných průtahů a nejpozději do 30 dnů.
  • Registrace

Registrace nového účtu

Máte již účet? Místo toho se přihlaste